Az óvónéni jelezte, hogy probléma van, vagy a család vett észre valamit?
Azt javasolták, hogy még ne menjen iskolába?
Bárki is látott olyasmit – legyen az az óvónéni, vagy akár a szakszolgálat – ami okot adott halasztásra, jól döntöttél azzal, hogy megfogadtad a javaslatát.
Ebben a kérdésben jobb biztosra menni, mert túl nagy a tét:
Ha korán kerül az iskolába, az számos olyan rossz következménnyel jár, amit később sokkal nehezebb lett volna kezelni, mint a lemaradást most.
Most a legfontosabb lépés mindenek előtt az, hogy megtudjuk, mekkora ez a lemaradás. Mert ettől függ, hogy milyen eszközöket, milyen további lépéseket követel meg a felkészítés az iskolára.
MI A MEGOLDÁS?
íme:
Mi nem csak kimutatjuk, és jelezzük a problémát, de kezelni is tudjuk:
Nem az az egyetlen megoldás, hogy várni kell egy évet!
Sehol nem találsz annyi eszközt, módszert és technológiát
a gyereked gyors felzárkóztatáshoz!
#NILD #GMP #KMT #diszlexia #diszkalkulia #prevenció


KÉRHETSZ GOH-TESZTET!
Egy speciális beszédhallás-szűrő készülékkel, amely egy, a klinikai audiométerhez hasonlóan működő pedagógiai eszköz, meg tudom vizsgálni a gyermek beszédhallásának épségét is!
Külön-külön tesztelve a két fület egyértelműen megállapíthatom, hogy mindkét oldalon ép-e a beszédjelek továbbítása, ezzel meghatározom a beszédhallás zavarának mértékét. Szükség esetén a gyermeket akár szakrendelésre irányítom tovább.
Jelentkezz most, hogy minél előbb megtudd,
kell-e halasztásról vagy felzárkóztatásról
gondoskodnod!

Gyöngyösi-Balogh Andrea
tanulási képességfejlesztő specialista
+36 70 650 8343
Kérem a TESZTET!